Lady Stone Aqua Termal Gögüs ve Vücut Bakım Maskesi
Lady Stone Aqua Termal Gögüs ve Vücut Bakım Maskesi

Lady Stone Aqua Termal Gögüs ve Vücut Bakım Maskesi Lady Stone Aqua Termal Gögüs ve Vücut Bakım Maskesi Lady Stone Aqua Termal Gögüs ve Vücut Bakım Maskesi Lady Stone Aqua Termal Gögüs ve Vücut Bakım Maskesi







Lady Stone Aqua Termal Gögüs ve Vücut Bakım Maskesi

Ürün Kodu:
Fiyat: 189 TL 99 TL
Stok Durumu: Var






Etiketler: göğüs sarkması göğüs toparlayıcı

Bu ürün 3763 defa incelenmiştir.


Özellikler

LADY STONE AQUA TERMAL GÖĞÜS VE VÜCUT BAKIM KİL MASKESİ

 

SARKMA KARŞITI, KALOJEN ETKİLİ GÖĞÜS TOPARLAYICI VE SIKILAŞTIRICI AQUA TERMAL KİL VE DEFNE TOHUMU ÖZLÜ KİL MASKESİ

 

GÖĞSÜ SARAN KALOJEN VE ELASTİN BAĞLARININ GÜÇLENMESİNİ SAĞLADIĞI GİBİ, HÜCRE YENİLEYİCİ VE ONARICI ETKİSİYLE, ÖZELLİKLE GÖĞÜS BÖLGESİNDE OLMAK ÜZERE TÜM VUCUTTAKİ SARKMALARIN GİDERİLMESİNDE TOPARLAYICI, SIKILAŞTIRICI ETKİYE SAHİPTİR.



  • Yorumlar

Yazan: rukiye (13-10-2013 01:08)

Tesekkür etmek için yazıyorum. gerçekten çok ama çok memnun kaldım. hemoroid ürününüzüde almıştım eşim için oda aynı şekilde kısa sürede sıkıntıdan kurtuldu. Allah razı olsun hepinizden.


Yazan: admin (18-09-2013 22:32)

HEVES HANIM MRB. GÖĞÜS BÜYÜTÜCÜ SET 'KİŞİYE ÖZEL HAZIRLANAN, 'BÜYÜTÜCÜ BALLI MACUN VE ÖZEL KREMDEN' OLUŞMAKTADIR. 0212 990 04 44 NUMARALI TELEFONDAN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ.


Yazan: heves (16-09-2013 23:55)

arkadaşım sizden göğüs büyütücü macun almış, sitede göremedim. nasıl sipariş verebilirim?


Yazan: MELİKE.Z (16-09-2013 23:29)

böyle bir ürün çıkardığınız ve beni hayal kırıklığına uğratmadığınız için saygıyla eğiliyorum. sonsuz teşekkürler


Yazan: ELİF (14-09-2013 21:51)

2 haftadır kullanıyorum, elinize sağlık, teşekkür ediyorum


Yazan: melis (08-09-2013 22:09)

valla alalı 2 gün oldu şuan bişi yok ama inşanlah olur bende sevinirim yüzüm güler


Yazan: kardelen (06-09-2013 21:55)

sevinç hn hekim olarak bu konuda sizinle irtibata geçmek istiyorum ürüün gerçekten etkisini güvenilirliğini öğrenmek istiyorum bana mail atarmısınız


Yazan: ÖZGEN (04-09-2013 18:03)

15-20 gündür kullanıyorum. Sıkılaşmayı farketmeye başladım. umarım böyle devam eder.


Yazan: EMİNE (02-09-2013 19:31)

ben bugün aldım şuan elimde merakla sonucu beklicem inşallah yazılanlar gibi olur benimde yüzüm güler saygılar


Yazan: deniz (30-08-2013 04:36)

yaa ben daha önce böyle reklamlara aldanıp bu tarz seylere baya para harcadım. ama sonuc alamadım mağdur edildim. o yüzden güvenemiyorum. gercekten ürün etkilimi ne kadar oranda büyütme oluyor.


Yazan: deniz (30-08-2013 04:36)

yaa ben daha önce böyle reklamlara aldanıp bu tarz seylere baya para harcadım. ama sonuc alamadım mağdur edildim. o yüzden güvenemiyorum. gercekten ürün etkilimi ne kadar oranda büyütme oluyor.


Yazan: SEVİNÇ (25-08-2013 00:59)

2. ayımı bitirdim. bir hekim olarak en fazla itimat etmedim önce. çok ihtiyacım vardı denemek istedim. tek kelimeyle elinize sağlık. bayan hastalarıma ve arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sağlıcakla kalın...


Yazan: nergis (20-08-2013 23:20)

benim göğüslerim hem büyük hem de sakma var dolgunlaştırıcı deniliyo zaten büyük göğüslerim var bu ürünü kullanınca daha da mı büyük görünecek artı bir kutuyu kaç kez kullanabiliriz. lütfen cevaplayın


Yazan: zuhal (18-08-2013 14:22)

gerçekten çok cıddı bı sorunum var 2 yasında oğlum var 5 ay emzırdım ve şimdi sönük ve çok küçükler çok kararsızım durumumda ıyı deıl ne yapcm bılmıom alsammı


Yazan: isimsiz (08-08-2013 09:05)

ürününüzden çok memnun kaldım, ayrıca göğüs büyütücü macunla birlikte kullanınca beni inanılmaz şaşırttı. ama sitede göğüs büyütücü macun neden yok. benmi göremedim yoksa?


Yazan: serife (04-08-2013 12:14)

ben bir hafta oldu alalı bi degişiklik yok şuan bakalım zamnla nası olcak


Yazan: N.S. (02-08-2013 23:21)

Tek kelimeyle mükemmel bir ürün. Tavsiye edicem...


Yazan: isimsiz (31-07-2013 05:29)

35 yaşındayım. 2 çocuk doğurdum. 2 hafta önce aldım arkadaşlar, demekki herkes sahtekar değilmiş, demekki hala işe yarayan bişiler varmış. birileri beni çimdiklesin arkadaşlar. devam edicem. Allah razı olsun..


Yazan: Beyza N. (28-07-2013 22:29)

Ne yalan söyliyim, pek güvenememiştim açıkçası, benim gibi hekim olan arkadaşım aldı, 2 ay içinde aldığı sonuca kendi bile inanamadı. verdik siparişi bakalım, hayırlısı...


Yazan: eylem (21-07-2013 23:03)

Kavacıkta bayan kuaförüyüm. aynada kendime baktığımda , yaşadığım değişime inanamıyorum. Nerdeydiniz ya bu kadar zaman. Bayilik vermeyi düşünüyorsanız talibim.


Yazan: derya (18-07-2013 23:45)

1,5 aydır kullanıyorum, farkedilir şekilde göğüslerimde sıkılaşma ve toparlanma oldu. 2 günde bir kullanıyorum. her gün kullanmamın bir sakıncası varmı?


Yazan: destina (20-06-2013 14:52)

almanya'ya gönderebiliyormusunuz, evetse kaç eu, arkadaşlarım türkiyeye geldiğinde almış


Yazan: rümeysa (20-06-2013 13:58)

arkadaşlar benm doğumdan sonra çok sarkmalarım oldu, 6 ay kadar bebeğimi emzirdim hepten perişan oldu. aynalara bakmaz oldum, eşimden kaçar oldum. 2 ayı geçkin kullanıyorum son kutudayım inanın doğum öncesinden daha sıkı şimdi. arkadaşlarım estetikmi yaptırdın falan diyip inanmadılar. yapanların eline sağlık.


Yazan: HÜLYA (19-06-2013 22:23)

ben 1.5 aydır kullanıyorum, başta çok umutlu değildim ama şimdi arkadaşlarıma tavsiye ediyorum, bu kadarını beklemiyodum doğrusu :)


Yazan: nuran elçioğlu (15-06-2013 23:21)

ben 2 haftadır kullanıyorum. gerginliği ciddi bir şeklilde hissetmeye başladım. umarım kalıcı olur. devam edicez bakalım


Yazan: Esra (15-06-2013 23:18)

gerçekten işe yarıyormu kullanan varsa, bana ulaşabilirmi arkadaşlar, lütfen çok ihtiyacım var:(


Yazan: sümeyye (15-06-2013 23:16)

bu kadarını beklemiyodum, beni şaşırttı açıkçası tavsiye ederim



Yorum Yapın




1 + 9 = Lütfen toplama işleminin sonucunu yazınız.

Alışveriş Sepetiniz

Adet Ürün Fiyat Sil


Sepetim



Sipariş Takip
Döviz Kurları
  • Yükleniyor..
Anket

  • Favori Setiniz Hangisi??

  • Calibrex Çiftlere Özel Set
  • Magnum Power Set
  • Corex Bitkisel Set
  • Hemorita Hemoroid

   
Maillist